Kursused

Nordic Aviation Academy

Erapiloodi praktika helikopteril

36,450 €

Erapiloodil on õigus tegutseda kaptenina või teise piloodina mitteärilistel lendudel loale kantud tüübipädevusmärgetele vastaval kopteril. Esialgne litsents lubab sul lennata päevasel ajal, visuaallennu tingimustes, ühemootorilistel kolbmootoriga kopteritel mis on kvalifitseeritud kui ühe piloodi õhusõidukid (nt. Robinson 22, Robinson 44, Enström 480 jne). Erapiloot ei tohi vedada reisijaid, kui ta ei ole 90 päeva jooksul iseseisvalt […]

Algajale
Nordic Avaiation Academy

ME pädevus

4,600 €

Piloodikarjääri esimene pädevus kätkeb endas ühe kolbmootoriga lennuki juhtimise õigust. Sellest järgmine aste on mitmemootorilise (ME – Multi Engine) lennuki juhtimise pädevus. Suurim vahe kahe õhusõiduki juhtimises on mõistagi piloodi töökoormusel ning mitmemootorilise lennuki piloteerimisel eriolukorras, kus üks mootoritest on seiskunud. Sel juhul tekib asümmeetriline tõmme mida piloot peab olema võimeline kompenseerima. Koolituse maht on […]

Edasijõudnule
Nordic Aviation Academy

Ametipiloodi (CPL) praktika

6,600 €

Ametipiloodi kvalifikatsioone on kaks. CPL (Commercial Pilot Licence) annab sulle õiguse töötada piloodina ning saada selle töö eest tasu. Üldjuhul on nimetatud tase piisav erinevate lennutööde tegemiseks (vaatluslennud, huvilennud, politsei- ja päästelennud jne) ja keerulisemate eralennukite piloteerimiseks (business jets). Kui eesmärk on leida tööd suurtel reisilennukitel siis vajad ATPL (Airline Transport Pilot Licence) koolitust. See […]

Avansseeritud
IFR_FLIGHT

IR praktika

8,850 €

Insrtumentaallennu praktika koosneb minimaalselt 50 lennutunnist mis viiakse läbi instrumentaallennu reeglite järgi. Eeldused kursustele registreerumisel: 1. kehtiv PPL  litsents NQ (öölend) pädevusega, või 2. ATPL litsents mõne muu lennuki kategoorias, või 3. CPL litsents sama lennuki kategoorias ja 4. Kehtiv 1 klassi meditsiinitõend 5. Inglise keele ICAO 4 tase 6. Minimaalselt 50 kapteni tundi matkalennul […]

Avansseeritud
NQ

Öölennu kursus lennukil

1,550 €

Öölennu pädevus (NQ) tähendab seda, et sa võid lennata peale päikese loojangut VFR tingimustes. Kursustele registreerimise eelduseks on PPL(A) litsentsi olemasolu ning kehtiv SEP(A) või MEP(A) land pädevus. Öisel ajal võib VFR lendu sooritada juhul kui pilve alumine baas on vähemalt 2000 ft ja horisontaalne nähtavus vähemalt 8 km. Öölennu pädevus avardab kindlasti sinu lendamise […]

Edasijõudnule
RAAMATUD

IR teooriakursus

3,000 €

Instrumentaallennu pädevus (IR-Instrumental rating) lubab sul lennata visuaallennu (VMC) tingimustest halvemates (IMC) tingimustes. Selle pädevuses sisalduv sõna “instrumentaal” tähendabki seda, et sa lendad ainult lennuki mõõteriistade järgi. IR pädevus annab sulle suuremad võimalused maanduda soovitud ajal, soovitud lennuväljal. Kui plaanid lennata oma äri edendamise nimel siis IR rating on midagi just sulle. IR teooriakursus koosneb […]

Avansseeritud
THEORY_LOW

PPL teooriakursus

1,560 €

Kogu õpe toimub mugavas kaugõppe vormis mis annab sulle võimaluse õppida kus soovid ja kuna soovid. Iga õppeaine võetakse kokku nädalavahetuseti toimuvatel seminaridel. Tavaliselt iga kahe nädala tagant. Seal saad esitada instruktorile küsimusi ning keerulisemad momendid veelkord üle rääkida. Peale seminari soovitame koheselt sooritada proovieksam (koolieksam). Kõik eksamid (ka Lennuametis) on valikvastustega, mis tähendab, et […]

7 loengutAlgajale
NAA_LENNUK

Erapiloodi praktika lennukil

11,880 €

Erapiloodil on õigus tegutseda kaptenina või teise piloodina mitteärilistel lendudel loale kantud klassi- või tüübipädevusmärgetele vastavatel lennukitel. Esialgne litsents lubab sul lennata päevasel ajal, visuaallennu tingimustes, ühemootorilistel kolbmootoriga lennukitel, mis on kvalifitseeritud kui ühe piloodi lennukid (enamus Cessna, Piper, Beechcraft, Socata jne. 4 – 6 kohalised mudelid). Meie õppelennukiks on kahekohaline Cessna 150. Soovi korral […]

25 loengutAlgajale
NAA_TUTVUMISLEND

Tutvumislend lennukil

290 €

Tutvumislend annab Sulle palju vastuseid! 40 minutilise lennu järel oskad öelda kas õhusõiduki juhtimine on see mis Sind paelub või mitte. Helista julgelt ja proovi ära!

Algajale